• Start
  • Szkolenia
    • Human development
      • Komunikacja interpersonalna w firmie
    • Obsługa Klienta
      • Profesjonalna obsługa telefoniczna
    • Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży
      • Skuteczna sprzedaż
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
      • Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
    • Zarządzanie jakością
      • Wprowadzenie do Six Sigma
      • Zarządzanie jakością (wg ISO 9001)
      • Budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
    • Zarządzanie MŚP
      • Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
      • Wdrożenie Lean/Kaizen Management w MŚP
      • Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
      • Organizacja i planowanie w MŚP
      • Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP
    • Zarządzanie procesami
      • Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
    • Zarządzanie projektami
      • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
      • System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
      • Skuteczny project manager – pm coach – warsztaty
    • Zarządzanie reklamacjami
      • Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
    • Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów
      • Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
    • Zarządzanie zmianą
    • Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych
      • Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
      • Koszty Finansowania Przedsiębiorstw (Warsztaty)
  • Oferta
    • Consulting
    • Coaching
  • O nas
  • Nasza załoga
  • Zaufali nam
  • Ewaluacja szkoleń
  • Kontakt

Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP

Home Szkolenia Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP

Program szkolenia: Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP

info_outline

Szkolenie koncentruje się na podstawowych praktycznych metodach ciągłego doskonalenia i optymalizacji procesów biznesowych w MŚP. Uczestnicy szkolenia poznają praktyczne narzędzie oraz ich zastosowanie. Kluczowym elementem sesji jest odpowiedź na pytanie jakie metody i narzędzia zastosować w konkretnej firmie i jak to zrobić.

info_outline
  1.  Wprowadzenie
    • podejście procesowe
    • co to jest ciągłe doskonalenie
    • dlaczego warto wdrażać narzędzia ciągłego doskonalenia i optymalizacji procesów w firmie
  2. Głos Klienta
    • jak słuchać Klienta w celu doskonalenia firmy
    • źrodła informacji
  3. Przegląd narzędzi ciągłego doskonalenia
    • mapa metod i narzędzi
  4. Lean/Kaizen Management
    • zasady
    • zastosowania
    • kiedy i jak wdrażać
  5. Six Sigma
    • zasady
    • zastosowania
    • kiedy i jak wdrażać
  6. Niezbędne warunki
    • które metody stosować, kiedy i jak?
  7. Najczęściej popełniane błędy
    • Jak się ustrzec?
info_outline
Czas trwania szkolenia:
0 godzin
(1 dzień)
info_outline
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą:
  1. rozumieć pojęcie zarządzania procesowego
  2. znać podstawowe metody i narzędzia ciągłego doskonalenia i optymalizacji procesów biznesowych
  3. zastosować odpowiednią metodykę i narzędzia adekwatną do specyfiki działalności
  4. znać niezbędne warunki w zakresie wdrażania ciągłego doskonalenia w firmie
  5. potrafili ustrzec się przed najczęściej popełnianymi błędami (często kosztownymi)
info_outline
Adresaci:
Kadra zarządzająca, kadra kierownicza wszystkich działów MŚP, specjaliści działów jakości, reklamacji, serwisu, analiz, obsługi klienta, Contact Center, wsparcia sprzedaży.

Dane adresowe

Ul. Strzegomska 33
58- 308 Wałbrzych

Szybki kontakt

biuro@azymutnacel.pl
Jerzy Maź +(48) 663 378 410
StartSzkoleniaOfertaO nasNasza załogaZaufali namEwaluacja szkoleńKontakt
© AzymutNaCel.pl 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi..Akceptuj Więcej
Polityka prywatności i cookies