• Start
  • Szkolenia
    • Human development
      • Komunikacja interpersonalna w firmie
    • Obsługa Klienta
      • Profesjonalna obsługa telefoniczna
    • Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży
      • Skuteczna sprzedaż
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
      • Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
    • Zarządzanie jakością
      • Wprowadzenie do Six Sigma
      • Zarządzanie jakością (wg ISO 9001)
      • Budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
    • Zarządzanie MŚP
      • Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
      • Wdrożenie Lean/Kaizen Management w MŚP
      • Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
      • Organizacja i planowanie w MŚP
      • Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP
    • Zarządzanie procesami
      • Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
    • Zarządzanie projektami
      • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
      • System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
      • Skuteczny project manager – pm coach – warsztaty
    • Zarządzanie reklamacjami
      • Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
    • Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów
      • Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
    • Zarządzanie zmianą
    • Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych
      • Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
      • Koszty Finansowania Przedsiębiorstw (Warsztaty)
  • Oferta
    • Consulting
    • Coaching
  • O nas
  • Nasza załoga
  • Zaufali nam
  • Ewaluacja szkoleń
  • Kontakt

Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów

Home Szkolenia Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów

Program szkolenia: Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów

info_outline

Szkolenie koncentruje się na praktycznych rozwiązaniach stosowanych w wiodących organizacjach w zakresie badań satysfakcji i lojalności Klientów i działań podejmowanych w celu zapewnienia ich wzrostu.

info_outline
  1. Satysfakcja, a lojalność – wprowadzenie
    • Customer Satisfaction Index (CSI)
    • Net Promoter Score (NPS)
    • Critical Incident Technique(CIT)
    • Czynniki wpływające na satysfakcję i lojalność Klientów
    • Cele i korzyści badań satysfakcji i lojalności
    • Wpływ satysfakcji na wyniki finansowe
  2. Wymagania normy ISO 9001
  3. Oczekiwania i percepcja Klienta
    • klient zawsze oczekuje więcej- mit czy prawda?
    • kluczowe czynniki decydujące o postrzeganiu Klienta
  4. Metody badania satysfakcji i lojalności Klientów
    • metody ilościowe (NPS, CSI, SERVQUAL)
    • metody jakościowe (Mystery Shopping, grupy focusowe, analiza reklamacji)
    • model lojalności Klientów
    • wielkość próby, identyfikowanie kluczowych KPI, formułowanie pytań

 Dzień 2

  1. Metody zbierania danych
    • formułowanie pytań
    • budowanie ankiet i scenariuszy rozmów
    • CATI, CAVI, grupy focusowe, wywiady grupowe, inne źródła danych
    • najczęściej popełniane błędy
  2. Metody analizy danych
    • skala Likerta
    • błąd badania
  3. Badania satysfakcji i lojalności – i co dalej?
    • działania usprawniające
    • budowanie przewagi konkurencyjnej
  4. Przegląd najlepszych praktyk
    • przykłady modeli stosowanych w wiodących firmach z sektora usługowego
  5. Podsumowanie
info_outline
Czas trwania szkolenia:
0 godzin
(2 dni)
info_outline
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą:
  1. znać wytyczne normy ISO9001 w kontekście badań satysfakcji i działań korygujących
  2. umieć stosować wiele metod badań satysfakcji i lojalności
  3. stosować odpowiednie metody analizy danych
  4. umieć uniknąć najczęściej popełnianych błędów
  5. samodzielnie przygotowywać badania satysfakcji i lojalności (ankiety, scenariusze rozmów)
info_outline
Adresaci:
Kadra zarządzająca, kadra kierownicza i specjaliści działów marketingu, obsługi klienta, wsparcia sprzedaży, reklamacji, jakości, analiz.
info_outline
Szkolenia dedykowane – program szkolenia może zostać zmodyfikowany zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Klienta oraz specyfiką obszaru biznesowego, w którym działa Klient. W każdym przypadku prezentowane metody i najlepsze praktyki dostosowywane są do specyfiki działania danego Klienta.
info_outline

Dane adresowe

Ul. Strzegomska 33
58- 308 Wałbrzych

Szybki kontakt

biuro@azymutnacel.pl
Jerzy Maź +(48) 663 378 410
StartSzkoleniaOfertaO nasNasza załogaZaufali namEwaluacja szkoleńKontakt
© AzymutNaCel.pl 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi..Akceptuj Więcej
Polityka prywatności i cookies