• Start
  • Szkolenia
    • Human development
      • Komunikacja interpersonalna w firmie
    • Obsługa Klienta
      • Profesjonalna obsługa telefoniczna
    • Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży
      • Skuteczna sprzedaż
      • Zarządzanie sprzedażą
      • Telemarketing – sprzedaż przez telefon
      • Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży
    • Zarządzanie jakością
      • Wprowadzenie do Six Sigma
      • Zarządzanie jakością (wg ISO 9001)
      • Budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
    • Zarządzanie MŚP
      • Kiedy i jak wdrażać zarządzanie projektami w MŚP?
      • Wdrożenie Lean/Kaizen Management w MŚP
      • Zarządzanie procesowe w MŚP – kiedy i jak?
      • Organizacja i planowanie w MŚP
      • Ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów w MŚP
    • Zarządzanie procesami
      • Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
    • Zarządzanie projektami
      • Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
      • System zarządzania projektami w firmie – zarządzanie portfolio projektów
      • Skuteczny project manager – pm coach – warsztaty
    • Zarządzanie reklamacjami
      • Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
    • Zarządzanie satysfakcją i lojalnością Klientów
      • Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
    • Zarządzanie zmianą
    • Finansowanie przedsięwzięć inwestycyjnych
      • Instrumenty wsparcia finansowego przedsiębiorstw
      • Koszty Finansowania Przedsiębiorstw (Warsztaty)
  • Oferta
    • Consulting
    • Coaching
  • O nas
  • Nasza załoga
  • Zaufali nam
  • Ewaluacja szkoleń
  • Kontakt

Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży – Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży

Home Szkolenia Wzrost efektywności i skuteczności sprzedaży – Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży

Program szkolenia: Perswazja w procesie sprzedaży – zaawansowane techniki sprzedaży

info_outline

Szkolenie koncentruje się na praktycznych technikach stosowanych w celu wzrostu efektywności i skuteczności sprzedaży.   Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jakie techniki  i jak stosować w trudnych sytuacjach.

info_outline
  1. Wprowadzenie do NLP
  2. Systemy reprezentacji – ich rola w komunikacji i wywieraniu wpływu
  3. Efektywna komunikacja w bezpośrednim kontakcie z klientem:
    • kanały komunikowania się
    • pierwsze wrażenie
    • poszukiwanie informacji
    • typologia pytań
    • słowa „klucze” w komunikacji sprzedażowej
  4. Narzędzia wspierające proces zarządzania sprzedażą
    • rola odpraw, zebrań i rozmów indywidualnych
    • planowanie zespołowe a indywidualne
    • planowanie krótko i długoterminowe
    • wartość pracownika w czasie
  5. Trudne sytuacje w sprzedaży i obsłudze klienta (warsztaty) m.in.:
    • zastrzeżenia klienta
    • obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty
    • porównania z konkurencją
  6. Trudne sytuacje w sprzedaży m.in.:
    • zastrzeżenia klienta
    • obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty
    • porównania z konkurencją

Dzień 2

  1. Stali klienci
  2. Model Miltona – presupozycje
  3. Metaprogramy – nieświadome wzorce postępowania i podejmowania decyzji ułatwiające prezentację oferty i zamknięcie sprzedaży
info_outline
Czas trwania szkolenia:
0 godzin
(2 dni)
info_outline
Korzyści – po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą:
  1. potrafili rozpoznać oczekiwania klientów na płaszczyznach merytorycznej i psychologicznej
  2. samodzielnie planować przebieg procesów sprzedaży i obsługi Klienta w oparciu o etapy rozmowy handlowej
  3. skuteczniej komunikować się z klientami
  4. rozwiązywać trudne sytuacje w trakcie rozmowy z Klientami
  5. niwelować negatywne zjawiska , w tym opór klientów przed zakupem
  6. znać i wykorzystywać techniki radzenia sobie ze stresem podczas rozmowy
  7. potrafili poszukiwać optymalnych sposobów skutecznego argumentowania i przeciwdziałania pojawiającym się zastrzeżeniom
  8. oceniać efektywność zastosowanych w praktyce rozwiązań, modyfikując je odpowiednio, w zależności od zdefiniowanego celu
info_outline
Adresaci:
Kadra kierownicza i pracownicy działów sprzedaży, call center

Dane adresowe

Ul. Strzegomska 33
58- 308 Wałbrzych

Szybki kontakt

biuro@azymutnacel.pl
Jerzy Maź +(48) 663 378 410
StartSzkoleniaOfertaO nasNasza załogaZaufali namEwaluacja szkoleńKontakt
© AzymutNaCel.pl 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi..Akceptuj Więcej
Polityka prywatności i cookies